reklama

Boeing na bystrickej stanici

Už som si zvykla, že na bratislavskej stanici na Mlynských nivách možno vidieť vnútri na poschodí autobus, ale to lietadlo som v Banskej Bystrici naozaj nečakala...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Jednoducho som vystúpila z vlaku a v prvej chvíli sa mi zdalo, že som sa ocitla v začarovanej krajine papierových hláv. Mamina s bábom na rukách, zaspávajúci chlapík na drevenej lavici; kamošky, ktoré si na cestu do mesta obliekli parádne šaty...Zrazu som mala pocit, že aj ja si chcem počkať. Že sa už neponáhľam, lebo mláčky farieb z vitráže, presvietenej slnkom, pamätné tabule a ožívajúce postavy stoja za zdržanie sa.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Obrázok blogu

A tak som sa na chvíľu pridala k tomuto zvláštnemu spoločenstvu, kde sa ľudia vynárali z lúčov svetla,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


kde agenti vkladali šifrované správy do tajných schránok a iní agenti ich čítali;

Obrázok blogu
Obrázok blogu


Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu


Bolo to miesto, kde niektorým vlasy vstávali dupkom,

Obrázok blogu
Obrázok blogu

a kde vás hypnotizovali muži v ušiankach

Obrázok blogu

alebo ženy s priezračnými akvamarínovými očami...

Obrázok blogu

Za ten pocit výnimočnej chvíle ďakujem bystrickým výtvarníkom:

Obrázok blogu


Zora Pauliniová

Zora Pauliniová

Bloger 
  • Počet článkov:  119
  •  | 
  • Páči sa:  5x

Pozerám sa na svet a nechávam sa inšpirovať. Zoznam autorových rubrík:  BratislavaSamosprávaVerejné priestoryTrendy v riadení a rozvojiPamiatky a interpretáciaObčianska participáciaFotkyReflexiePekné chvíleMobilitaArchitektúra

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu